Jyllands-Posten Premium – Ny digitalavis med kvalitetsindhold og uden bannerreklamer

Et helt nyt digitalt aviskoncept har set dagens lys. Jyllands-Posten Premium giver læserne mulighed for at fordybe sig endnu mere og udfordrer læserne med kvalitet og skarphed.

Digitale aviser  har ofte enten været direkte aftryk af papirversionerne eller haft en tendens til at være mere overfladiske og mindre dybdeborende i det journalistiske udtryk end de klassiske papiraviser. Med det nye koncept forsøger Jyllands-Posten at skabe et kvalitetsmedie, der forener fordelene fra begge verdener og tilføjer det en kant og skarphed. Det hele serveres for læseren i et roligt læsemiljø uden forstyrrende bannerreklamer.

JP Premium har forudsætningerne for at skabe interessant og dybdeborende kvalitetsindhold ved at tage noget af det bedste, som Jyllands-Posten har at byde på.

Her er et uddrag af hvad JP Premium blandt andet kan byde på:

  • Dybdegående temaer, hvor du får det fulde overblik over aktuelle begivenheder.
  • Personligt arkiv, hvor du kan gemme artikler og læse dem, præcis når det passer dig.
  • Anmeldelser af film, vin, musik, litteratur og meget mere.
  • Kommentarer til og analyser af de væsentligste sager inden for bl.a. politik, erhverv, indland og udland.
  • Nyhedsbrevet Deadlines, der tre gange dagligt går i dybden med dagens vigtigste historier.
  • De bedste artikler fra Washington Post, Foreign Policy og Bloomberg udvalgt af udlands redaktør Flemming Rose.

Som abonnent af Jyllands-Posten har du muligvis allerede adgang til JP Premium. Hvis du ikke har et abonnement kan du lige nu gratis prøve JP Premium i 30 dage.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *